19 North Bridge, Edinburgh, Verenigd Koninkrijk
Het Hilton Edinburgh Carlton Hotel met 4 sterren is gelegen in de buurt van het uitgaansgebied van Edinburgh op 7 minuten lopen van De Royal Mile. Dit hotel, dat van een restaurant is voorzien, is binnen het bereik van de Camera Obscura en World of Illusions gesitueerd.
Dit hotel in Edinburgh in een oud deel van Edinburgh is gelegen ongeveer 1 km verwijderd van het Paleis van Holyroodhouse en op ongeveer 850 meter verwijderd van winkels zoals Princess Mall. Hilton Edinburgh Carlton bevindt zich op 5 minuten loopafstand van de bushalte Museum of Childhood, een paar momenten van de Mary King's Close. Gasten kunnen ook een bezoek brengen aan Cat Nick, gelegen op 2 km verderop. De Sint-Gileskathedraal ligt binnen 150 meter van deze accommodatie en kan bezocht worden door gelovigen en toeristen. Hilton Edinburgh Carlton Hotel dat in 1900 geopend is is gelegen binnen handbereik van het station Edinburgh Waverley en biedt directe toegang tot de belangrijkste bezienswaardigheden.
De 265 kamers kijken uit op de stad en zijn voorzien van een strijkijzer en strijkplank, airconditioning en moderne faciliteiten zoals gratis Wi-Fi en een flatscreen TV met satellietzenders. Dezepremium kamers hebben koffie- en theevoorzieningen en zijn uitgerust met een bureau. Sommige badkamers hebben kamerjassen en bieden een inloopdouche aan.
Gasten van Hilton Edinburgh Carlton Hotel krijgen dagelijks een vegetarisch ontbijt. Het hotel biedt de mogelijkheid om van een à-la-carterestaurant en de 24-uurs bar te genieten. De bar van dit pand in Edinburgh serveert verschillende soorten middagthee en verrukkelijke afternoon tea plus gratis drankjes. Byron met Amerikaanse keuken bevindt zich vrij dicht bij dit hotel.
Bekijk de zorgvuldig geselecteerde restaurants en bezienswaardigheden in de buurt van het hotel
Nabijgelegen plekken verbergen
Lees wat andere gasten van Hilton Edinburgh Carlton vinden!
Voor uw gemak hebben we de beoordelingen uit verschillende bronnen verzameld.
Nog geen beoordelingen :(
Als u in dit hotel logeerde, deel uw ervaring dan met ons